Inflația cauzată de criza materiilor prime determină companiile cu un necesar constant de ambalaje să opteze pentru variante mai accesibile, care în același timp se încadrează noilor norme de protejare a mediului înconjurător.
Contextul pandemic, ce a generat creșterea prețurilor materiilor prime, cumulat cu creșterea costurilor la energie, gaz și combustibil au delimitat două tipuri de consumatori finali: consumatorii ale căror venituri nu au fost afectate semnificativ și își păstrează volumul de consum obișnuit, consumatori cu o putere de cumpărare vizibil afectată în ultimii doi ani.
Inflația suprapusă peste trendul anului 2022 de a folosi ambalaje prietenoase cu mediul înconjurător, a scăzut cererea pentru ambalajele premium, favorizând utilizarea ambalajelor din materiale biodegradabile.
Companiile care alegeau până acum ambalajele de lux se îndreaptă vertiginos spre ambalajele clasice din carton ondulat și hârtie din două motive: sunt mai accesibile ca preț (costuri de producție mai mici față de ambalajele de lux), sunt ușor de reciclat - ambalajele clasice natur se pot recicla până la 4 ori.
Prin urmare, noul context aduce în prim-plan nevoia de ambalaje accesibile și biodegradabile, facilitând procesul de sustenabilizare a companiilor.
CONTACT
Str. Alexandr Sergheevici Puskin, nr. 8
Sector 1, Bucuresti
Program de lucru: 9:00 - 17:00
Tel. (004).021.9234
comercial@biopack.ro